A Harcosok órája nézettsége drámai módon csökkent, miközben a Facebookon megjelenő politikai hirdetések egyre inkább elterjedtek.
Drámai csökkenésnek indult a Harcosok órája nézettsége, amióta a Meta felfüggesztette a Facebook politikai hirdetéseit az Európai Unió területén – olvasható a Telex cikkében.
A hirdetési stop óta lement négy epizód nézettsége átlagosan 6500 volt, míg az azt megelőző 15 rész átlaga 182 900 - ez azt jelenti, hogy egyik napról a másikra eltűnt a nézők több mint 96 százaléka. Pedig a vendégek a nagy összeomlás előtt és után is a Fidesz első vonalas, legnépszerűbb arcai voltak.
A Telex legfrissebb hírei között szerepel, hogy a műsorvezető, Németh Balázs Facebook-oldala jelenleg is aktívan hirdet, ám ezek a kampányok már nem a Harcosok óráját népszerűsítik. Ehelyett véletlenszerű, de továbbra is politikai és közéleti témákat érintenek, ami elvileg már nem lenne megengedett. Érdekes megjegyezni, hogy a hirdetések finanszírozásáért már nem a Fidesz felel, hanem a hivatalos nyilvántartás szerint egy Pintér Gábor nevű személy.





