Svéd multinacionális vállalat vásárolja fel a közkedvelt magyar technológiai céget, a MiniCRM-et.


A Group.one jelenléte 15 országra terjed ki, és már több mint 2 millió ügyfelet szolgál ki innovatív SaaS megoldásokkal és digitális szolgáltatásokkal.

A 2009-ben alapított MiniCRM egy megbízható, felhőalapú megoldást kínál, amely kifejezetten a kis- és középvállalkozások (kkv-k) alapvető igényeit szolgálja ki. A platform magában foglalja az érdeklődők generálását, a marketingautomatizálást, az ügyfélszolgálati funkciókat, a projektmenedzsmentet, valamint a számlázási lehetőségeket. Moduláris felépítése és bizonyított skálázhatósága révén a MiniCRM tökéletesen integrálható a Group.one meglévő termékportfóliójába, ezzel egy olyan központi üzleti alkalmazást kínálva, amely támogatja a kis- és közepes vállalkozásokat az ügyfélkapcsolataik digitális fejlesztésében.

"Ez a felvásárlás kulcsfontosságú lépés víziónk megvalósításában, melynek célja, hogy a kis- és középvállalkozások számára sikeres online megjelenést biztosítsunk" - nyilatkozta Daniel Hagemeier, a Group.one vezérigazgatója. "A MiniCRM nemcsak a főbb piacon bír jelentős jelenléttel, hanem szervesen integrálódik a Website Builderünkhöz és a szélesebb SaaS-ökológiai rendszerünkhöz is. Azokat a kritikus üzleti folyamatokat célozza meg, amelyek a látogatókat érdeklődőkké, az érdeklődőket vásárlókká, míg a kapcsolattartást hosszú távú kapcsolatokká alakítják. Ez a lényeges eleme annak, ahogyan értéket teremtünk ügyfeleink számára" - tette hozzá.

A két vállalat összeolvadása lehetőséget teremt arra, hogy a Group.one széleskörű ügyfélszegmensek - mint például viszonteladók vagy különböző iparágak - számára személyre szabott digitális megoldásokat kínáljon. A MiniCRM fejlett automatizálási funkciói és felhasználóbarát dizájnja lehetővé teszi a Group.one számára, hogy egy olyan CRM rendszert alakítson ki, amely zökkenőmentesen integrálható a vállalat saját Website Builder platformjával.

"A Group.one-hoz való csatlakozás izgalmas új lehetőséget kínál a MiniCRM számára. Több mint 15 éve azon fáradozunk, hogy egy olyan platformot hozzunk létre, amely támogatja a vállalkozásokat a fejlődésük során. Most pedig készen állunk arra, hogy ezt az értékes tudást egy még szélesebb közönséghez eljuttassuk. A Group.one európai jelenlétének és támogatásának köszönhetően kivételes helyzetbe kerültünk, amely lehetővé teszi számunkra, hogy tovább növeljük hatásunkat" - nyilatkozta Egerszegi Krisztián, a MiniCRM megálmodója.

A felvásárlás tovább erősíti a Group.one európai piaci pozícióját, és szervesen illeszkedik a 2024 folyamán megszerzett SaaS-vállalatok - köztük a SHORE, a GTmetrix és a Termly -sikeres integrációjához. A tranzakció - amelynek értékét nem hozták nyilvánosságra - a tervek szerint június végéig zárul le, a magyar és román versenyhatósági jóváhagyásokat követően.

A svédországi központtal rendelkező Group.one egy nemzetközi vállalat, amely 15 országban működtet irodákat és több mint 2 millió főként kis- és középvállalkozást szolgál ki. A cég digitális innovációkra specializálódott, kínálatában szerepelnek például szoftverek mint szolgáltatás (SaaS), felhőalapú tárolási megoldások és digitális marketing szolgáltatások. A Group.one portfóliójában számos elismert márka található, mint például a One.com, a Zoner, a WP Rocket, a Rank Math, a Hostnet.nl és a Herold.at, valamint több mint 20 egyéb brand, amelyek mindegyike azt a célt tűzte ki, hogy a vállalkozók számára lehetővé tegye az online jelenlétet és az értékesítést. A vállalat várhatóan a 2024-es pénzügyi évben 350 millió eurót meghaladó bevételt könyvelhet el.

Related posts